Beauty Magazin online megjelenés 2024 május 16.

A Cosmoprof Bologna szakkiállítás és szakvásár neve fogalom a szakmában. De milyen is valójában? Erről kérdeztük a rendezvény magyar kiállítóit, köztük a Helia-D tulajdonos-ügyvezető igazgatóját, Budaházy Pétert.

Hányadik alkalommal állítottatok ki a Cosmoprofon?

A Helia-D immár harmadik éve állít ki a Cosmoprofon a cégcsoport többi tagjával, az Aden Cosmetics sminktermékekkel és a PL Beauty-val közösen.

A tapasztalatotok szerint miért érdemes részt venni ezen a szakvásáron?

Ez a nemzetközi kiállítás egyrészt jó lehetőség arra, hogy a Helia-D az egyik legismertebb magyar arcápolási márkaként külföldön is szélesebb ismertséget nyerjen, másrészt, hogy a potenciális üzleti partnerekkel találkozhassunk világszerte. A Cosmoprof a nemzetközi szépségápolási trendek megteremtőinek a színtere is, és természetesen nekünk gyártóként, forgalmazóként fontos látnunk, hogy a külföldi trendek hogyan alakulnak, hiszen folyamatosan fejlesztjük mi is a termékeinket.

Ez egy nagyon inspiráló közeg, hiszen itt nemcsak mi, de a nemzetközi szereplők is bemutatják a legújabb innovatív megoldásaikat.

Itt többek között láthatjuk a csomagolóanyag-gyártó partnereink fejlesztéseit, illetve a beszállító partnereinkkel egyeztethetünk a jövő lehetőségeiről.

Milyen piacokkal dolgoztok? Mely országokban népszerűek a termékeitek?

Természetszerűleg a környező, illetve volt szocialista országokban a legnépszerűbbek a készítményeink (Románia, Szlovákia, valamint Albánia és Bulgária). Európában emellett az Egyesült Királyság, Hollandia, Görögország, Európán kívül pedig a kínai és a japán piac, valamint az USA és Kambodzsa számít a legfontosabb export piacainknak. Elmondhatom, hogy idén is több új partnerrel kezdtünk tárgyalásokat a Cosmoprofon.

Milyenek a tapasztalataitok a rendezvény szakmai közönségéről?

A szakmai közönség nagyon céltudatosan érkezik. Óriási a kiállítás, amit sok idő végigjárni, ezért a hatékony és gyors tárgyalások a jellemzőek. A beszerzők már konkrét igényekkel érkeznek, ami nekünk is jó lehetőség arra, hogy megismerjük a nemzetközi elvárásokat, s hogy a termékfejlesztéseinknél figyelembe vegyük ezeket is.

Hogyan fogalmaznátok meg röviden, hogy a cégetek számára mit jelent a Cosmoprof?

Ez a szakkiállítás és szakvásár azért fontos számunkra, hogy nemzetközi színtéren is bemutathassuk, megismertethessük a Magyarországon már jól ismert Helia-D-t. Valamint, hogy ezzel párhuzamosan mi is láthassuk a nemzetközi mezőny sokszínűségét, az aktuális trendeket, és ezáltal inspirációkkal térhessünk haza.

Tervezitek, hogy jövőre is kiállítotok?

Igen, még több újdonsággal, még izgalmasabb standdal szeretnénk megjelenni.